Start-up EmphaON
Echipa Maria Ivan – marketing si comunicare | Psiholog | dezvoltator tool
Problema

peste 50% dintre apelantii in Call Center sunt nemultumiti de experienta avuta deoarece: fie nu considera ca au fost intelesi in problema lor particulara, fie nu au fost corect indrumati, fie nu sunt multumiti de abordarea/atitudinea  operatorului.

Procentul clientilor nemultumiti a crescut dupa pandemie, clientii solicitand mai multa empatie si personalizarea experientei, fiind nemultumiti de modul procedural in care rezolva operatorii call center problemele.

Solutie
  • app web | romana | instalata pe device call center | cont operator (nume + parola)
  • operatorul are acces la 4 functii:

Profil | vede in ce profil se incadreaza apelantul în funcție de indicatorii si semantica limbajului folosit + detalii profil 

Comunica | gaseste o sugestie de atitudine optima in functie de tipologia apelantului

Alerta | buton verde intermitent, care se activeaza la cresterea gradului de nervozitate, stres sau anxietate al apelantului, pe parcursul discuției

  • managerii au acces la:

Statistici | lunare | anuale

  1. Numar apelanti pe fiecare profil psihologic
  2. Numar alarme/operator
  3. Evolutia feedback-urilor de la apelanti 
  4. Raport timp call  – calitate Review
  5. Feedback-ul operatorilor pentru utilitatea aplicatiei
  6. Evolutia comportamentului empatic al operatorului
Science EmphaON foloseste tool-uri de indexare semantica latenta | semantica conextuala validata in paralel in 2 contexte (call + SM)

  1. procezeaza in timp real informatii despre client (istoric apeluri call center, durata, frecventa, feedback, postari conturi Social Media) si despre caracteristici vorbire (frecventa hz, debit, pauze psihologice, predominanta cuvintelor folosite – substantive, adjective, verbe, cuvinte legatura, calitatea cuvintelor (injurii, jargon)
  2. profileza clientii in una dintre categoriile: linistit | neutru | agitat | agresiv (introvert / extravert)
  3. asociaza fiecarei categorii o Lista de recomandari de abordare de catre operatorul Call Center
Tech Dart | Python | JavaScript | Bus Manager | Cloud functions | rabbitMQ | postgreSQL | Docker | module specifice pentru analizarea de date rapida | certificate de securitate | fiecare request va fi validat individual
Diferentiator

datele colectate sunt procesate cu scopul cunoasterii si imbunatatirii comunicarii prin cresterea abilitatii operatorilor de a fi empatici si incluzivi cu multiple tipologii de apelanti. Spre deosebire de RepsMate, principalul competitor, care imbunatateste performanta activitatii de Call Center

Procesarea si profilarea se face in 10-15 s de la initiere apel.

Industrii  pe langa activitatea de call center, App poate fi utilizata si in: HR pentru interviurile online | training online | meet in metavers | comunicare in platformele de Social Media
Beneficii
  1. scaderea numarului de ore de training si experienta pentru operatorii debutanti
  2. reducerea situatiilor/crizelor neprevazute de PR
  3. imbunatatirea reputatiei companiei/brandului pe termen lung
  4. alinierea companiei la politicile de sustenabilitate cu privire la incluziune, egalitate, atentie si empatie fata de fiecare persoana
Business model

B2B | clentii sunt companii care folosesc tool-uri de Call Center sau chatbot + companii care intentioneaza sa cumpere o solutie de imbunatatire a performantei interactiunii cu clientii.

Etapa 1: piata locala | Etapa 2: piata UE

Monetizare pachete de servicii (click)
Buget click
Stadiul concept in stadiul prefinal cu site de prezentare si pregatire campanii de crowdfounding | nu are PJ
Scalarea solutia vizeaza sa utilizeze datele colectate in antrenarea AI, pentru a dezvolta un asistent virtual empatic, avand in vedere ca toata experienta de call center va deveni automatizata
Oportunitati

1. Cresterea interesului companiilor catre solutii care dezvolta comportamentul empatic, incluziv si tolerant.

2. Extinderea obligativitatii Raportului de Sustenabilitate prin care Companiile sunt directionate spre rezultate si indicatori concreti in doptarea comportamentului empatic

Riscuri numarul mare de aplicatii cu indici tintiti in masurarea si cresterea eficientei muncii in call center | nevoia companiilor de a avea un tool integrat cu cat mai multe dimensiuni din activitatea de call center
Website www.emphaon.com
Social Media Instagram | LinkedIn | Facebook
Suport Pitch click
Tool Vot click
Sincrotron by OctogonHUB & UP Romania